Instrucțiuni

FORMAT HIBRID (prezenta fizica si/sau on-line)

Va rugam cititi instructiunile CU ATENTIE pentru a nu fi pusi in situatia de a nu vi se elibera certificatul de participare …

Daca alegeti sa va inscrieti fizic in ziua Congresului s-ar putea sa aveti surpriza ca locurile fizice sa fie ocupate, si sa nu mai puteti participa si inscrie fizic – VA sfatuim sa faceti inscrierea si plata taxei de participare pe acest site, si sa bifati optiunea Dumneavoastra de a participa fizic sau on-line. Odata ocupate locurile fizice disponibile inscrierea va putea fi facuta doar pentru varianta on-line

DACA AVETI DEJA CONT (ati participat si anul precedent)

Pentru cei care s-au inregistrat si si-au creat cont anul precedent – va rugam sa va inscrieti si sa efectuati plata accesand “contul meu” cu adresa de e-mail si parola dumneavoastra. Daca ati uitat parola puteti cere resetarea ei si apoi efectua plata cu cardul urmand pasii corespunzatori – ca in anul precedent. Va rugam sa verificati si corectitudinea datelor de facturare pentru a nu intampina greutati la descarcarea din portalul ANAF e-factura

DACA SUNTETI UTILIZATOR NOU (nu aveti cont creat anterior)

  1. Se face inregistrarea accesand meniul “INREGISTRARE“având grija sa introduceti corect datele pentru emiterea certificatului, adresa de e-mail … ATENTIE … O adresa de e-mail UN SINGUR MEDIC inregistrat (nu se pot inregistra doua persoane de pe aceeasi adresa de e-mail)
  2. In urma inregistrarii, se primeste un mail pt definirea parolei contului – se acceseaza si se personalizeaza “CONTUL MEU
  3. Se intra in meniul “contul meu” cu parola generata si se face plata in meniul plati … plata cu cardul (pot aparea probleme daca se face acest lucru de pe telefonul mobil, de preferat de pe un calculator) … se poate face plata cu acelasi card pentru mai multi medici … se poate plati si cu card personal iar in contabilitate puteti s-o descarcati ca o plata cash – pentru siguranta dumneavoastra intrebati-va contabila personala, noi am intrebat-o pe a noastra.

Dupa plata ar trebui sa primiti e-mail cu datele de facturare si ca totul este ok – Taxa de participare la conferinte este o prestare de servicii legata de activitatea de invatamant  [ vezi art 292 (1) CF)]; Aceasta activitate se incadreaza la activitate economica care este scutita de TVA cf art 292 (1) CF); Pentru aceste servicii Universitatea  este persoana impozabila , dar, cf art 319 al (7) nu are obligatia emiterii de facturi acestea fiind  operatiuni scutite ct art 292 (1). Daca Universitatea opteaza pentru emiterea de facturi atunci trebuie emisa e-factura si transmisa prin RO e-factura , cu exceptia situatiei in care valoarea facturii nu este mai mare de 100 euro  ( la cursul de schimb comunicat de Banca Națională a României valabil la data la care intervine exigibilitatea taxei pentru operațiunea în cauză ) caz in care se emite factura simplificata. Factura simplifcata  nu se transmite prin e-factura.

Daca nu se primeste acest e-mail se intra in contul meu – plati si se vede daca scrie plata procesata sau in asteptare sau esuata … trebuie sa fie scris PROCESATA si sa se poata descarca datele de facturare din meniul « factura » … daca nu se intampla acest lucru inseamna ca s-a gresit la plata si nu se va activa nici meniul de descarcare al certificatului si nici cel de live streaming – este o inregistrare incompleta si nu veti beneficia de certificat, chiar daca ati primit un mail de confirmare a inregistrarii – acesta confirma crearea contului dumneavoastra pe acest site si va da posibilitatea gestionarii datelor personale dar NU CONFIRMA SI EFECTUAREA PLATII SI A FINALIZARII INSCRIERII

Puteti verifica foarte usor daca plata este acceptata: intrati in “contul meu” cu adresa de e-mail si parola dumneavoastra, apoi in meniul “plati” si vedeti statusul platii efectuate …. DACA nu puteti vedea acest status, daca nu puteti descarca factura – inseamna ca nu ati urmat pasii corect pentru plata ….. NI S-AU MAI RAPORTAT ERORI la completarea datelor de pe telefoanele mobile …. VA SFATUIM SA FACETI PLATA si INSCRIEREA DE PE UN DEVICE FIX (laptop / desktop)

Odata terminata inregistrarea, in ziua Congresului va logati in “contul meu” cu adresa de e-mail si parola proprie si accesati meniul “streaming” pentru a vizulaiza lucrarile, link-ul va deveni activ doar in ziua congresului

La cca 1 sapt dupa congres si mai precis undeva 5-8 dec se reintra pe cont si se descarca certificatul de participare – dat fiind vacanta prelungita de 01 Decembrie se poate sa depasim acest termen fara a depasi data de 15 Decembrie (ne scuzam anticipat)

Atentie

Va mai fi disponibil un link pentru transmisie din meniul “studenti“, care poate fi accesat fara parole DAR acesta nu va inregistra logarea dumneavoastra … este pentru studenti si cei care vor sa ne urmareasca in mod de gratuitate si nu vor beneficia de certificate de participare

Daca mai sunt nelamuriri va rugam sa ne apelati

Persoana de contact: Mircea ȘTEȚIU
Telefon: 0744 391063
E-mail: conf.zmds@ulbsibiu.ro