FORMAT HIBRID (prezenta fizica si/sau on-line)
Va multumim pentru ca ati ales sa participati la congresul nostru.
Pentru a vizualiza on-line accesati “contul meu” si “transmisie live” unde, IN ZIUA CONGRESULUI, se va activa link-ul corespunzator si veti putea urmari live lucrarile.
Puteti sa va faceti o idee despre tematica abordata accesand meniul “program“
Dupa Congres, in jurul datei de 01.12.2024 Va veti putea descarca certificatele tot de pe aceasta platforma. Accesati link-ul din “contul meu” sub meniul “diplome” unde prin accesarea unui nou link din pagina respectiva, care va va cere o noua autentificare (adresa de e-mail si parola), veti actiona asupra butonului “actiune” si veti descarca certificatul
Va multumim si va asteptam si anul viitor
Va rugam cititi instructiunile CU ATENTIE pentru a nu fi pusi in situatia de a nu vi se elibera certificatul de participare …
Va reamintim ca inscrierile pe acest site se pot face pana Vineri 15 noiembrie si numai pentru varianta de participare on-line (locurile pentru varianta “on-site” au fost rezervate si nu putem depasi capacitatea salii), data dupa care Va mai puteti inscrie doar venind FIZIC, in prima zi de Congres, IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE
Ca sa fiti siguri de inscrierea Dumneavoastra puteti verifica in “contul meu” la “plati” statusul comenzii Dumneavoastra – Trebuie sa apara “FINALIZAT” (daca ati incercat mai multe plati si unele apar ca In asteptare, Anulate, Esuate – nu trebuie sa le stergeti – principalul este ca sa apara ultima incercare ca FINALIZATA … poate ca mai usor puteti verifica daca la “plati” se emite factura simplificata – care se activeaza doar in caz de Finalizare)
Dupa data de 15 noiembrie (mai ales pentru cei care s-au inscris “pe ultima suta de metri”) Va sfatuim sa verificati stadiul inscrierii Dumneavoastra, daca cel putin una din incercarile de plata apare ca finalizata – caz in care inscrierea este valabila si veti beneficia si de certificatul de participare.
Daca dupa data de 15 Noiembrie statusul platii Dumneavoastra este “In asteptare” sau “Esuat” … ne pare rau sa va informam dar inregistrarea Dumneavoastra nu a fost perfectata si finalizata – caz in care NU VETI BENEFICIA de emiterea certificatului de participare
Ultima zi de inscriere prin aceasta platforma – 15.11.2024, dupa aceasta data inscrierile se mai pot face doar fizic, in limita locurilor disponibile, in prima zi de Congres
mai nou s-a cerut pentru inscriere si NRU sau CUIM (Numarul din Registrul Unic al medicilor stomatologi SAU Codul Unic de Inregistrare al Medicului ) acesta NU este codul de parafa, NU este seria si numarul certificatului de membru CMDR sau CMSR, NU este CUI-ul firmei – este un cod eliberat de Colegiul Medicilor Stomatologi, cod pe care puteti sa-l aflati de la colegiul din care faceti parte
COMPLETARE/CORECTARE DATE INREGISTRARE
Pentru cei inscrisi INAINTE de data de 11 octombrie
Puteti completa datele lipsa (NRU-CUIM si CNP) astfel :
Intrati in meniul “contul meu”, alegeti submeniul “editeaza contul”, derulati pana la sfarsit pagina respectiva unde apar doua campuri goale. Un camp pentru CNP(codul numeric personal) si un camp pentru NRU-CUIM (numarul din registrul unic sau codul de identificare al medicului). Completati in campurile respective datele cerute si apoi apasati “salveaza modificarile”.
ATENTIE
NRU sau CUIM este format din 8 maxim 9 CIFRE si NU ESTE cuiu-ul firmei, seria si numarul certificatului de membru CMDR, codul de parafa sau numarul de ordine de la DSP – repet NU ESTE ACESTE LUCRURI. Pentru cei cu certificate mai noi apare scris DISTINCT pe certificat, pentru cei cu certificate mai vechi VA ROG contacti Colegiul Medicilor de care apartineti si intrebati acolo aceste date – veti avea nevoie si in viitor de acest NRU la alte activitati
Pentru cei inscrisi DUPA data de 11 octombrie – in « contul meu » puteti verifica daca numerele completate sunt corecte Daca ati completat gresit si ati pus vreuna din aceste date (cuiu-ul firmei, seria si numarul certificatului de membru CMDR, codul de parafa, sau numarul de ordine de la DSP) VA ROG sa parcurgeti pasii anteriori si sa corectati datele necesare
Daca alegeti sa va inscrieti fizic in ziua Congresului s-ar putea sa aveti surpriza ca locurile fizice sa fie ocupate, si sa nu mai puteti participa si inscrie fizic – VA sfatuim sa faceti inscrierea si plata taxei de participare pe acest site, si sa bifati optiunea Dumneavoastra de a participa fizic sau on-line. Odata ocupate locurile fizice disponibile inscrierea va putea fi facuta doar pentru varianta on-line
DACA AVETI DEJA CONT (ati participat si anul precedent)
Pentru cei care s-au inregistrat si si-au creat cont anul precedent – va rugam sa va inscrieti si sa efectuati plata accesand “contul meu” cu adresa de e-mail si parola dumneavoastra. Daca ati uitat parola puteti cere resetarea ei si apoi efectua plata cu cardul urmand pasii corespunzatori – ca in anul precedent. Va rugam sa verificati si corectitudinea datelor de facturare
DACA SUNTETI UTILIZATOR NOU (nu aveti cont creat anterior)
- Se face inregistrarea accesand meniul “INREGISTRARE“având grija sa introduceti corect datele pentru emiterea certificatului, adresa de e-mail … ATENTIE … O adresa de e-mail UN SINGUR MEDIC inregistrat (nu se pot inregistra doua persoane de pe aceeasi adresa de e-mail)
- In urma inregistrarii, se primeste un mail pt definirea parolei contului – se acceseaza si se personalizeaza “CONTUL MEU”
- Se intra in meniul “contul meu” cu parola generata si se face plata in meniul plati … plata cu cardul (pot aparea probleme daca se face acest lucru de pe telefonul mobil, de preferat de pe un calculator) … se poate face plata cu acelasi card pentru mai multi medici … se poate plati si cu card personal iar in contabilitate puteti s-o descarcati ca o plata cash – pentru siguranta dumneavoastra intrebati-va contabila personala, noi am intrebat-o pe a noastra.
- Se bifeaza modul de participare fizic sau on-line si se completeaza campul corespunzator NRU-CUIM (numarul din registrul unic al Medicilor Stomatologi – NU ESTE cod parafa sau CUI-ul firmei)
Dupa plata ar trebui sa primiti e-mail cu datele de facturare si ca totul este ok adica “plata finalizata”
In legatura cu factura simplificata si SPV (e-factura)
Taxa de participare la conferinte este o prestare de servicii legata de activitatea de invatamant [ vezi art 292 (1) CF)]; Aceasta activitate se incadreaza la activitate economica care este scutita de TVA cf art 292 (1) CF); Pentru aceste servicii Universitatea este persoana impozabila , dar, cf art 319 al (7) nu are obligatia emiterii de facturi acestea fiind operatiuni scutite ct art 292 (1). Daca Universitatea opteaza pentru emiterea de facturi atunci trebuie emisa e-factura si transmisa prin RO e-factura , cu exceptia situatiei in care valoarea facturii nu este mai mare de 100 euro ( la cursul de schimb comunicat de Banca Națională a României valabil la data la care intervine exigibilitatea taxei pentru operațiunea în cauză ) caz in care se emite factura simplificata. Factura simplifcata nu se transmite prin e-factura – acesta este si cazul nostru
Daca nu se primeste mailul de finalizare a platii se intra in contul meu – plati si se vede daca scrie plata procesata sau in asteptare sau esuata … trebuie sa fie scris PROCESATA si sa se poata descarca datele de facturare din meniul « factura » … daca nu se intampla acest lucru inseamna ca s-a gresit la plata si nu se va activa nici meniul de descarcare al certificatului si nici cel de live streaming – este o inregistrare incompleta si nu veti beneficia de certificat, chiar daca ati primit un mail de confirmare a inregistrarii – acesta confirma crearea contului dumneavoastra pe acest site si va da posibilitatea gestionarii datelor personale dar NU CONFIRMA SI EFECTUAREA PLATII SI A FINALIZARII INSCRIERII
Puteti verifica foarte usor daca plata este acceptata: intrati in “contul meu” cu adresa de e-mail si parola dumneavoastra, apoi in meniul “plati” si vedeti statusul platii efectuate …. DACA nu puteti vedea acest status, daca nu puteti descarca factura – inseamna ca nu ati urmat pasii corect pentru plata ….. NI S-AU MAI RAPORTAT ERORI la completarea datelor de pe telefoanele mobile …. VA SFATUIM SA FACETI PLATA si INSCRIEREA DE PE UN DEVICE FIX (laptop / desktop)
ELIBERAREA CERTIFICATELOR
Odata terminata inregistrarea, in ziua Congresului va logati in meniul “contul meu” cu adresa de e-mail si parola proprie si accesati meniul “streaming” pentru a vizualiza lucrarile, link-ul va deveni activ doar in ziua congresului – vor fi doua link-uri (cate unul pentru fiecare zi a congresului) – accesati-l pe cel corespunzator zilei in curs, celalalt va fi doar inregistrarea zilei precedente
La cca 1 sapt dupa congres si mai precis undeva 5-8 dec se reintra pe cont si va descarcati certificatul de participare – dat fiind vacanta prelungita de 01 Decembrie se poate sa depasim acest termen … fara a depasi data de 15 Decembrie (ne scuzam anticipat)
Atentie
Va mai fi disponibil un link pentru transmisie din meniul “studenti“, care poate fi accesat fara parole DAR acesta nu va inregistra logarea dumneavoastra … este pentru studenti si cei care vor sa ne urmareasca in mod gratuit si nu vor beneficia de certificate de participare
Daca mai sunt nelamuriri va rugam sa ne apelati
Persoana de contact: Mircea ȘTEȚIU
Telefon: 0744 391063
E-mail: conf.zmds@ulbsibiu.ro